Şaban Askerde (1993)-Kemal Sunal

Şaban Askerde (1993)

şaban, Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu
Şaban Askerde - Afiş
Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Özlem Savaş, Kemal Sunal, Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu
Özlem Savaş - Kemal Sunal







ŞABAN ASKERDE

Yönetmen : Orhan Oğuz
Senaryo : Oğuz Yalçın
Görüntü Yönetmeni : Ali Uğur, Ahmet Demir
Yapımcı : Kanat Film
Oyuncular : Kemal Sunal, Halit Akçatepe, Özlem Savaş, Dinçer Çekmez, Hüseyin Köroğlu, Nihat Nikerel, Bahtiyar Engin, Ali Erdoğan, Özge Özberk, Şenay Saçbüker, Kutay Köktürk, Meral Küçükerol, Necdet Kökeş, Bilge Zobu, Murat Bölücek

Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu
Şaban ve Hemşire

Konu : Bir kışlada meydana gelen trajikomik olayları konu alan Şaban Askerde efsanevi oyuncular Kemal Sunal ve Halit Akçatepe'yi bir araya getiriyor. Birlikte olduklarında kaçınılmaz eğlenceyi de beraberinde getiren ikili, bir tabur dolusu askerin arasında her bölümde farklı komik olaylarla karşılaşırlar.


Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu
Kemal Sunal - Halit Akçatepe

Not : Çekimleri 66. Mekanize Piyade Tugayında Yapılmıştır.


Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu, ceberrut
Şaban ve Albay

KanalStar TV
Yayın tarihi1993 – 1994

Askerlik, Çarşı İzni, Çavuş, Devre, Eğitim , Halit Akçatepe, Kemal Sunal, Hemşire, İnzibat, Kibar, Komutan, Komutaniye, Onbaşı, Tertip, Vatan Borcu
Halit Akçatepe - Kemal Sunal

Şaban Askerde, set fotoğrafı
Şaban Askerde Set Fotoğrafı


Hiç yorum yok: